(044)332-14-00
(073)365-14-00
(099)365-14-00

Сервисный центр "ОДА Сервис"

  1. Гарантійний термін на проведені роботи складає один місяць з дня отримання обладнання клієнтам сервісу.
  2. Гарантія не поширюється на запчастини та комплектуючі, надані клієнтом для здійснення ремонту.
  3. Гарантійні зобов’язання стосуються лише проведених ремонтних робіт сервісним центром.
  4. Технічне та гарантійне обслуговування протягом гарантійного терміну проводиться за пред’явленням акта виконаних робіт та за умови, що на пристрої не порушені гарантійні пломби.
  5. У разі повторного звернення щодо гарантії протягом гарантійного терміну проводиться повторний ремонт обладнання. Час гарантійного ремонту залежить від складності та становить від 1 до 14 діб.
  6. Сплачені гроші за проведений ремонт повертаються клієнту лише у разі неможливості проведення гарантійного ремонту у строк 14 днів з дня повторного прийому обладнання (за винятком особливих випадків, погоджених з клієнтом).
  7. Сервісний центр не несе відповідальності за погану роботу мобільного апарату, спричинену поганою якістю роботи мобільного оператора, поганого покриття та слабким сигналом, ємності мережі, експлуатації терміналу поза або на межі зони обслуговування.
  8. У разі специфічного пошкодження чи поломки обладнання надається кількість гарантійних днів на розгляд майстра. Ця умова визначається безпосередньо з клієнтом.
  9. Гарантійні зобов’язання втрачають чинність у таких випадках: